Spagat-Lollo

Jag tycker om tisdagar! Ganska skön dag i skolan, gym, och oftast Desperate housewiwes. Fast idag så är det inte DH så jag får hitta nåt annat kul att titta på. Det finns annat skit att kolla på, samtidigt som jag kollar ska jag mumsa på en ananas som jag köpte till mig själv idag påväg hem från gymmet. För jag och Hampan gick hela vägen hem idag igen, väldigt skönt eftersom att vädret var toppen!
Föresten så var jag hur jävla nära som helst idag på att komma ned i spagat, jag kom nästan ned faktiskt. Helt sjukt för förra veckan så var jag aslångt ifrån, det går framåt iallafall. Amanda har bilder som hon troligtvis lägger ut sen. Pressade verkligen tills jag kom ned!
Nu ska jag fortsätta måla på mina prickiga påsknaglar. Ciao
Nästa vecka blir det DH-mys med Hampan, hihi ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0