Soooool

Kan inte påstå att det gick bra på gymmet idag, smidig som jag är glömde jag sportbh, inte hittade jag några normala byxor heller, hade skitig tröja och Ipoden dog så fort jag kom dit. Sjukt irriterande. Men inte hängde jag läpp för det, för jag blir så jävla glad av vädret! Det var till och med ljust när jag vaknade idag klockan sex typ. Känner verkligen att man behöver sol nu, har varit utan det alldeles för länge. Varmt är det också, eller varmt och varmt någon plusgrad. Hur man nu kan tycka det är varmt.. Nu fattas det bara att snön försvinner också så är jag nöjd, fast det lär i och för sig ta ett tag. Glad blev jag när jag hittade en pannkaka i kylen från igår också, nedrans god var den!

Snart så!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0