Sing a million songs to make you smile

Nu sitter jag insmord i min mjukisdress och lyssnar på musik. Är ganska slut i kroppen efter en match mot fula Salem, den blev oavgjord och vi fick med oss ett poäng iallafall. Ska strax kolla vad vi hamnade efter detta, vi kanske ligger kvar. Idag så tog vi en promenad till VH, åt tortellini och lyssnade igenom massa sommarmusik. Vi blev helt idylliska och började nästan gråta när vi lyssnade på Dancing with tears in my eyes, jättefjantigt. Men vi är verkligen jättesugna på sommar nu. Fast det är ungefär bara 2 månader kvar, det är inte ens mycket. Det har redan gått 3 månader på det här året, det är sjukt. Tiden går fort! Snart är det sommar igen.
Adiosa
Här är jag och lilla söta Elsa, mitt kusinbarn som bara är 4 månader gammal. Så himla söt så man vill bara äta upp henne!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0