Segsöndag

Sov helt ensam inatt för första gången på jag vet inte när, har inte varit med någon på hela dagen heller. Men det är skönt även fast det är lite tråkigt, men man behöver det också känner jag.
Idag stekte jag pannkakor till lunch, måste säga att jag är skillad som få på att vända pannkakor i luften!
Har bara tagit det lugnt hemma hela dagen, fortsatt fixa på mitt rum eftersom att det blev helt ändrade planer i fredags. Middag ska vi äta hos farmor och farfar, mysigt värre. Får alltid god mat där.
Egentligen borde jag plugga en massa, får se hur det blir med den saken. Fast det är ju jobbigt att börja skolan med att ligga efter... Fan orkar inte med skolan. Blää


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0