Save him

Jag kom nyss hem från Handen, var där med Josse. Köpte present till min syster som fyller år imorgon och så köpte jag en sak till mamma. Idag fick jag riktigt mycket vårkänslor, man såg asfalten på vägen - och den var torr! Hur underbart är inte det? Jag längtar tills man vaknar till ett fågelkvitter, går ut på verandan och äter frukost, gräset är grönt och trädens blad har börjat ploppa ut, det luktar duggregn, och allt grus är bortsopat från gatorna. Herrejösses vad det kommer bli skönt. Jag kom fram till att för ett år sedan (plus 4 veckor) så var det så, det var knappt någon snö ute och man kunde gå med shorts. Vi satt t om ute och solade ute på verandan då! Undrar hur det kommer bli i år, på min födelsedag, dvs på påsk!
Idag ska jag bara vara hemma, skulle hemskt gärna vilja gå en promenad i det mysiga vädret, men vet inte vem det skulle vara med.
Idag i skolan:
Ååååh! Den här gången tänker jag inte vara 3 månader efter med att se filmen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0