Road down

Idag drog jag från Amanda vid 1-tiden och åkte raka vägen till Torvalla för att kolla på min tränares match, de vann mot nåt fjolligt lag som hette Sthlm's Finest. De var verkligen inte sthlm's finest, motsatsen typ. Jag och Hannie kände oss lite som Amanda i hallen, vi var döhungriga och satt och fantiserade om mat.
Nu har jag pluggat lite historia och lite turism. Har 2 redovisningar mån-tis så jag borde fortsätta. Men det känns lite värdelöst med turism i det ämnet som vi pluggar nu faktiskt. Sure att det är intressant med turism, men att veta vilka slags turister det finns och saker inom det ämnen är varken svårt eller speciellt intressant. Men skitsamma.
Nu ska jag fortsätta plugga och sen sova! Imorgon är det måndag, vilket betyder träning - kuuuuuul. Fast min måndags-diskutionsvän Kimpis är i London så det blir nog inte som vanligt. Taggar inför fotbollen!
Ciaosi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0