Nyttig vs tjockis

Fick vänta på Lollo ett bra tag, men som tur är hade jag sällskap. Vi körde ben idag (gjorde Anders stolta och körde benpress). Måste säga att Lollo var jätteduktig idag med spagaten, nära som bara den! Som sagt gick vi hem, fan va bra jag är egentligen det är faktiskt ganska långt från gymmet och hem. Mamma hade lagat sjukt god middag idag, bulgursallad med avokado, såndär ost som gnisslar och massa annat gott. Åt som en häst hähä. Jag hade bestämt mig för att vara nyttig den här veckan, men så var mormor här och hade med sig ett påskägg. Känns taskigt att inte äta då (a) bra ursäkt, men det är faktiskt bara påsk en gång om året (ännu bättre ursäkt). Fick även en lotion och bodyscrub av mormor, som komiskt nog hette "shape" som sägs ska göra att man ser smalare ut haha! Undra om det var medvetet för att min mormor tycker att jag är tjock eller om hon inte visste om det? Hoppas på sistnämda alternativet..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0