Notion

Måste säga att Amanda inte är en jävel på att uppdatera alltså, känns som att jag invaderar den här bloggen med alla mina inlägg. Men Amanda får skylla sig själv, för om jag har lust att blogga så gör jag det.
Idag har jag legat framför teven och kollat på Lotta på Bråkmakargatan, jag låg typ och log under hela filmen, jag älskar den! Speciellt när hon ställer sig i gödselstacken och skriker att hon vill bli stor, när hon garvar när hennes bror ramlar i vattnet, när hon säger fy farao och när hon kletar korv på fönstret.
Jag har precis laddat över massa bra låtar till min ipod, det var dett tag sen så det behövs verkligen! Lite mer skön musik än massa dunk, det är rätt irriterande att gå och lyssna på. Det har jag bara på löpträningen.
Imorgon så kommer jag till skolan om halsen inte är körd, men känner ändå att jag behöver gå imorgon. Viktiga saker att göra i skolan då. Imorgonkväll så ska jag kanske träffa Jennie, på lördag fyller min syster år + att ska jag till Hampan, på söndag har vi match mot Salem.
Jag drömde att jag Jennie och Amanda reste till Grekland, herrejösses vad jag blev besviken när jag vaknade. Det kanske kan bli en dröm som kommer i uppfyllelse, vem vet! Men jag är sugen på att åka till Spanien igen iallafall, det skulle vara ruskigt skönt. Men jag älskar Grekland, har varit där 2 ggr och kommer definitivt åka dit igen.
Här är bilder från när vi var i Spanien i Augusti förra året.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0