Not good enough

Kom nyss hem från träningen, det gick helt okej men det kanske inte var min bästa prestation känner jag. Så går det ibland. Fick ännu en liten skada av Kim, hon stämplade mig på tån, det känns som att jag har blånagel just nu fast jag inte har det. Har massor av minnen på min kropp av Kim, nya varje vecka. Förra veckan var det en lårkaka.

Linda berättade idag att hon hade börjat med ett preparat som heter Bio T, det ska tydligen hjälpa mot sötsuget, öka förbränningen och att minska jojo effekten. Många såna här tabletter är bara bullshit men det kanske är värt att prova. Mest för att minska sötsuget. Ett paket kostar ju bara 150 kronor så man kanske borde satsa.
Imorgon så ska det regna och vara 4+, vilket betyder att snön borde smälta bort en himla massa. Ett steg närmare sommaren, det är ju bara två månader kvar i skolan nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0