Muminmuminmumin

Jag var kär i mumin när jag var liten, tittade på det varje dag. Jag hade mumin på väggen mumin saker överallt. Jag älskade mumin helt enkelt, så jag har typ 20 muminfilmer och som sagt ska vi titta på dom ikväll. Tanken var att jag Emelie och Gustaf från min klass skulle kolla, men Gustaf bangade för han är sjuk. Så vi får klara oss utan honom. Lollo kommer sen efter sin träning, och Elin kanske tittar förbi också. 
Just nu sitter jag här bredvid Emelie och snart ska vi mumsa i oss tacos, mums!

Jag har fått höra från flera håll att jag ser ut som mumin, tack för den.

 


Amanda?            Mumin?


Kommentarer
Postat av: Heaton

Likheten är förbluffande, vem är vem?

2010-03-03 @ 18:28:39
Postat av: Lollo

Ni är lika juuuuu!

2010-03-04 @ 19:12:08
Postat av: Mumin själv

jättedumma :(

2010-03-04 @ 19:13:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0