Mjaaau

Nu är jag nästan färdig med turism-läxan, har en ledarskapsläxa och spanskainlämning som ligger och dammar och måste bli klara också. Plus en engelskabok att läsa ut. Får se till att jobba på mycket på lovet, om det nu kommer hända. Det har aldrig hänt förut så. Snart måste jag verkligen gå och lägga mig, jag är hur trött som helst och har inte alls mått bra idag.
Föresten så såg jag, Sara och Josse Kissie idag. Vi satt på bussen vid Grand Hotel när Sara säger "Nämen vem har vi här om inte...?" Hon gick utanför bussen som stod helt still och vi glodde som jävla höns, kollade mest snett på äcklet som hade 100 lager brunkräm och 100 kg hårspray. Då tog hennes bror en sten och kastade på fönstret mot mig, haha! Det var lite kul, Sara fick värsta nojan och blev helt till sig. Satt hela bussresan ba "Åååh Kissie, kissie, mjaau, mjau, kissimisssi" sen började hon krypa runt på bussen som en katt och kela mot människor.
Inte riktigt så men nästan.
Nu ska jag läsa lite och varva ned. Det är svårt att somna när man suttit vid datorn länge. Ciao

Kommentarer
Postat av: Anonym

ååååh lyllo dig som fick se kissie!!! måste få ta på dig nästa gång vi ses! avis

2010-03-25 @ 22:16:03
URL: http://bladhh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0