MÅNDAAAAAG

Fy så skönt, har ingen spanska idag! Jag och Emelie sitter och chillar i hemvisten. Har precis ätit med Josse,Lollo och Kim. Har bara matte kvar nu innan jag slutar och drar iväg till gymmeeet.
Igår var jag som sagt hos Elin så kom Emilia dit också, vi åt middag och myste, tittade på film och gjorde glass. Muumsigt. Men nu den här veckan ska jag faktiskt skärpa till mig lite, det är ett jävla tjat på mig om mat hit och dit! Menmen, sån är jag. Gillar mat helt enkelt. Den här helgen har jag överträffat mig själv till och med. Får bli ändring på det den här veckan! Fast njae, det är ju påsk..
Blev jättestressad igår när jag skulle sova för jag kom på att vi har en del att göra i skolan som jag har glömt bort. Plus att jag var helt inställd på att Christels fest var nästa helg, men så är det den här. Jag som skulle med på släktmiddag, får se hur det blir med den saken. Sola måste jag hinna också!

Hittils ser veckan ut såhär:
Måndag: Gymmet, plugga svenska och historia
Tisdag: Svenskaprov Historiaredovisning, äckelsimning, gymmet och gå hem?
Onsdag: Skola till halv tolv, gymmet, farsta med Emilia
Torsdag: Lång skoldag, LOOOOV, köpa present till Lollo och Jennie?
Fredag: Louise och Jennies middag.
Lördag: Släktmiddag, Christels fest!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0