Make me feel like I'm the one who moves you

Kom nyss hem från gymmet, även fast jag och Amanda kör typ samma saker varje gång så känner jag mig ändå extra duktig nästan varje gång jag kommer hem. Vi kör kondition i en timme och sen annat shit i en timme också.
Idag var en sån dag där allt kändes bra. Plus att jag är så nära att komma ned i spagat nu så jag blir bara mer och mer taggad på det, jag ska klara det! Har stretchat nu i några dagar varje gång jag är varm, så jag vet att jag kommer klara det snart. En annan sak jag och Hampan ska klara är vår diet som vi kör på nu. Eller diet och diet, vi skippar allt skit bara. Även om jag inte blir nöjd med min spegelbild fram till sommaren så vet jag iallafall att jag försökt. Någonting borde ju hända om man lever på knäckebröd, frukt och en ordentlig kost. Vi vet ju hur man ska äta, måste bara göra det också.
Nu ska jag plugga lite, sen göra iordning lite fruktsallad och kolla på Desperate Housewifes. Har längtat ända sen förra tisdagen. Wie!
Arrivederci
Where ever this may take me I will follow
There´s nothing here to hold me anyway
Cause I can do without the pain and sorrow
I rather be alive than fade away

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0