Lill-Lördag!

Har precis haft matteprov, det gick faktiskt helt okej tror jag trots att jag knappt hade räknat något. Nu är ÄNTLIGEN Jocke tillbaka i skolan efter att ha varit i thailand väldans länge, så han är såklart brunare än oss andra så blir man påmind om hur jävla blek man är. Ska fan sola idag, ska ju trots allt på sommarfest på lördag. Som jag förövrigt får lite panik över, sjukt svårt att veta vad man ska ha på sig. Kommer bli jättekallt ifall man är barbent fast det blir ju konstigt annars.. aja det löser sig nog.
Redag Onsdag, snart helg med andra ord! Kort skoldag idag också, sköönt.
Har massa träningsvärk i benen också för igår var det Anders lyckodag, han fick mig nämligen att köra andra övningar som grabbarna kör, inte så kvinnliga med andra ord typ benpress och knäböj.
Nu: företagsekonomi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0