Jag kanske borde ta reda på vad jag vill först.

Den här veckan är det inga speciella planer satta. Skönt tycker jag faktiskt eftersom att det var ganska mycket förra veckan. På vardagarna så blir det bara det gamla vanliga, gymma, handboll, skola. I helgen så har jag absolut inga planer, och eftersom att serien är slut nu så är det inga matcher... tråkigt.
De roliga kommande händelserna som kommer inom några månader är:
2 April - Påsklov!
4 April - Min födelsedag och Påskafton
10 April - Kurs -> Jag får börja övningsköra
23 April - Carros 20:års middag
Skolan slutar, sommarlov!
Sen hade jag och Jennie tänkt att ha middag men vi får se hur det blir med det. Hoppas att det blir av iallafall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0