It's was the age of no regret

Sitter nu redo att gå på träning, 2 timmar föt tidigt typ. Men vad gör det, då kan jag äta middag nu och kolla lite på tv kanske. Idag är en sådan dag då man vill gå ut och promenera, helst med solglasögon, skinnjacka och converse. Fyfan vad nice. Det enda som saknas där är mina converse men det ska jag önska mig när jag fyller år, och det är ju snart. Har ju mina fake-converse så länge. Får stå ut blasket med mina tjockisskor annars.
Ser fram emot kvällens träning, spelar i världens bästa lag med världens bästa tjejer.
Här är bild på mig och Göris imorse när vi satt och myste vid frukostbordet.

Kommentarer
Postat av: Anonym

i see that you've got the look!

2010-03-11 @ 00:22:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0