I h what you done to me

Fyfan vad jag ogillar att börja klocka åtta. Jag gick motvilligt upp klockan tio över sex idag för att sedan springa upp som en zombie och in i en varm dusch. Varje måndag tänker jag samma sak, att det skulle vara jävligt skönt att ligga kvar. Men det gjorde jag inte idag utan jag krigade upp, krigade sen ur duschen och ut i den kyliga lägenheten. Tur att det finns morgonrockar annars hade jag fallit ihop och huttrat ihjäl.
Nu sitter jag i skolan efter en bussfärd med Jonna och musik. Satellite Heart spelas nu i repeat i mina hörlurar hela tiden, den är så himla fin.
Så nu ska jag ha matte, ska försöka jobba och vakna till lite innan redovisningen om 2 timmar.
Jag fyller år om 5 dagar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0