I got a notion that says it doesn't feel right

Nu mår jag och Hampan bättre, vi var verkligen nere idag men har släppt det nu. Är mest förbryllade. Det skulle inte skada med lite fint väder och solsken just nu. Amanda hade läst att det skulle bli plusgrader nu i flera dagar, och att det skulle regna... Alltså så borde snön försvinna vilket skulle vara helt underbart om det kunde skyndas å lite.
På lördag så är det ju "sommar" för några timmar, då skulle det också bli plusgrader sa Amanda. Det uppskattas eftersom att vi kommer gå runt barbenta. Känner mig inte riktigt redo för det än, men det är väl bara att göra antar jag. Vill bara få lite färg, och det är inte så himla lätt om man heter Louise Johansson. Men jag ska försöka.
Nu har jag viktigare saker att tänka på än den här JÄVLA bloggen.
Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0