Helgen

Ojdå, har inte skrivit sen i fredags. Så får göra en liten samanfattning av helgen. I lördags efter frukosten gick jag över till Elin och så fixade hon mina naglar så åt vi jättegod lunch. Emilia kom dit också, vi gick till konsum och köpte tårtgrejer sen gick jag hem. Det blev ett traditionellt förkrök @ Wiger's innan vi drog iväg till Judens sommarfest. Kvällen var överlag rolig, speciellt för Elin tror jag haha!
Igår hade vi värsta segdagen, vi hade solsidanrace och spenderade ungefär hela dagen i soffan. Godis och pannkakor åt vi också, hihi.
Idag bestämde jag mig för att börja skolan 11.20 eftersom att jag inte skulle göra historiaprovet. Har bara matte kvar innan jag slutar och pallrar mitt feta ärsle till gymmet.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Amanda vart har du köpt den rosa tröjan? :)

2010-03-22 @ 16:25:42
Postat av: Anonym

HM :)

2010-03-22 @ 16:52:38
Postat av: Anonym

Är han din pojkvän? :O

2010-03-23 @ 09:50:52
Postat av: Amanda

nej, han är inte min pojkvän

2010-03-23 @ 11:25:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0