Hejhopp!

Gud så skönt med Helg! Sitter bredvid Elub. Vi har ätit lite yoghurt med äpplen och knäckebröd, mums! Gymmat och duschat har jag också hunnit med efter skolan. För jag slutade tidigare, halv tolv närmare bestämt.
Om ett tag ska vi till Vh och äta på thaistället där med Emilia. Ska bli gott! Sen efter det ska vi som sagt hem till Elut och bara mysa, sover där också.
Lollo tycker att jag suger på att uppdatera, men jag skyller lite på att hon kan ta bilder med sin dator (som inte jag fick av äckelskolan) då blir det ju lite roligare att läsa också.


Tjusiga tjejer på Emilias 18års fest♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag har inte alltid haft en webb! :P och tänk dig själv om alla B skulle ha en dator, KAOS

2010-03-12 @ 16:58:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0