Hejhopp

Horfan, allt jag skrev nyss försvann! KUL. Iallafall så sitter jag här frusen som bara den efter min och Elins promenad. Det var jättekallt ute tyvärr, men det var skönt iallafall. Min kropp är fortfarande iskall även fast jag har hunnit äta middag emellan. Jag är fan bra, var på gymmet och så promenad sen ska jag plugga matte också. Imorse hade vi fått hem en ballerina kladdkaka i en förpackning som låg på köksbordet, hade det varit för typ två dagar sen hade den legat i min mage direk. Men icke! Jag bad mamma slänga undan den, haha det är faktiskt bra gjort om man heter Amanda Wiger!



Kommentarer
Postat av: louise

hahaha

2010-03-15 @ 20:21:05
Postat av: LOUISE

du har så bra språk hampus.

2010-03-15 @ 21:12:26
Postat av: A

haha ooppsi, jag om ursäkt bloggen :$

2010-03-15 @ 22:55:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0