Hatar skolan ibland

Nu är jag arg! Arg på skolan och arg på min spanska-kunskap. Vill bara trycka in kunskap i mitt huvud. Av någon jävla anledning så hade jag fått 3 ig-varningar. Jag har aldrig haft ig i något ämne någonsin. Det var i spanska, vilket är ganska förståeligt eftersom att jag verkligen är urusel på det. Men ska kämpa mig till ett g. Sen i natur och friluftsliv, och det förstår jag också eftersom att jag har missat halva kursen eftersom att jag bytte hit efter halva terminen typ. Men nu ska jag gå en halvtimme innan skolan börjar på torsdagar och få arbetet som klassen har gjort innan jag började, för jag ska fan inte ha ig i natur. Den sista ig-varningen blev jag mest häpen över, idrott! Är det ett jävla skämt... men det visade sig att jag var sjuk när de skrev ett viktigt prov och sen att jag missat mycket också. Jag som var van med idrott varje dag på högstadiet, plus att jag hade ett välförtjänt mvg. Kommer nu och så ger hon mig ig-varning? Fast hon sa att hon ser potential till ett högre betyg så det ska nog gå bra eftersom att det är en så pass lång kurs. Det vore helt galet om jag fick ig i idrott, jag och Jonna är liksom de enda sport -tjejerna i vår klass... Och jag vet att jag är bra på det så. Nu jävlar, sitter och väntar på att resurstiden ska börja. Sen ska jag fanimig hem och plugga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0