Grottkvinnan

Åh herre jesus! Det finns fan ingen hejd på mig när det gäller mat, åt som sagt på pizzahut idag. Tänkte att eftersom det är Gustafs födelsedag skulle jag se till att tävla lite smått med Jocke och Gustaf som alltid äter som hästar på lunchen. Trodde inte att jag skulle kunna äta ens hälften som dom, men icke jag åt lika mycket! och dom själva höll på att dö av mättnad, herregud finns inget stopp i mig. Ointressant vetande är att jag fick i mig åtta bitar(!).
Efter gick jag, Emelie och Jocke till centrum och kollade lite. Köpte ett nagellack och lite småsaker. När lollo slutade mötte jag upp henne på bussen så vi åkte tillsammans till gymmet, körde bara kondition idag. Har nog aldrig varit såhär svullen på magen i hela mitt liv så lite mer motion kunde inte skada. Jag och Lollo gick till Vh, men jag fortsatte gå hela vägen hem, inte tog jag den snabbaste vägen heller duktig som jag är. Fan, jag är bra.
Nu när jag kom hem ringde pappa och sa att jag kan få jobba på tacobar i sommar, fan va skönt med ett jobb! Det behövde jag verkligen.
Ikväll har jag verkligen ingen aning om vad jag ska göra, lutar åt att det blir en lika seg fredag som förra veckan..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0