Godnatt

Nu är det dags att sova, eller jag ska läsa lite först. Duktig som jag är, fast jag är tvungen så...
Sitter och kollar ned på mina påskäggnaglar, först gula och sen rosa, röda och ljuslila-prickiga. Lite barnsliga men spelar roll, jag målar ändå om dom nästa vecka säkert. Brukar byta färg varje vecka.
Igår så drömde jag föresten om min födelsedag hela natten, som man gjorde när man var liten dagen innan ens födelsedag. Jag brukade knappt somna innan min födelsedag förut, och jag vaknade alltid flera timmar innan jag egentligen skulle upp, och så låg jag bara där och väntade på att mamma och pappa skulle komma och sjunga... Kände mig lite barnslig när jag vaknade upp imorse alltså, men vad gör det, det var ju bara en dröm!
2 dagar kvar tills lovet nu!
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0