Glaaaaad hest

Aah, jag blir fan lycklig av solen!  Idag iallafall fick vi sluta typ 10.40, så det var skönt. Åt lunch med Emelie och Gustaf innan jag begav mig iväg till gymmet. Slog mig precis att jag måste plugga spanska som bara den för jag har prov imorgon, känns som att det kommer gå sådär för jag är så jävla dålig på spanska så jag skäms. Jag är nog faktiskt sämst i hela gruppen, fattar inte hur folk kan.. jättesvårt ju! Inte har jag varit ute i god tid med att plugga heller, har sparat allt till sista dagen, bra Amanda!
Om någon timme när josse har städat klart hos sin farfar ska vi ut i solskenet på en promenad. Det är som lollo säger, att det är en sån dag man bara vill ut och promenera! Så jag borde egentligen sätta igång med den där jävla spanskan om jag överhuvudtaget ska ha en liten chans på G ens...

Tack vare min bildbrist slänger jag in en snyyygg bild från Kims födelsedagsmiddag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0