Fuck rubriker

Blä, sitter i skolan nu har rast länge. En timmes spanska och idrott sen slutar jag och drar till gymmet med Lollo. Ungefär så händelserik är min dag idag. Inte kommer jag på något vettigt att blogga om heller. Den här veckan känner jag mig inte alls lika taggad på att vara nyttig och sånt tjaffs, vet inte varför. Igår till exempel åt jag tacos i hästmängder, det ända är väl att jag inte ska äta en massa skit men mat tänker jag äta hur mycket jag vill. Köpte kesella till mig och bror min också, asgott att gå och ta en sked om man är sugen på något. Inte så farlig för figuren heller, eftersom man inte äter så mycket. Höhöhö

Coola tjejer för tre sekunder sen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0