Fredag!

Ojoj, dåligt med uppdateringar här. Men jag skyller på blogg.se för jag skrev ett inlägg i skolan sen funkade det inte och inte kunde man skriva igen heller. Kommer inte ihåg vad jag skrev där heller..
Men idag iallafall var jag i skolan som vanligt hade naturprov som jag inte hade förberätt mig så mycket som jag egentligen vill till men satt iallfall ganska länge och skrev på ändå. Det var potatisbullar och raggmunkar till lunch ♥ åt sex potatisbullar och en raggmunk, men vafan det är ju fredag! 
Efter skolan åkte jag direkt till gymmet, men påväg dit insåg jag att min Ipod har blivit helt fuckad för den funkar inte alls, och inte är det batteriet heller.. det händer ingenting när man trycker på den och ingenting när jag skulle ladda den heller, fan ifall den är trasig :(
Kvällens planer ser inte allt för händelserika ut just nu, får se om jag hittar på något eller om jag bara chillar med mig själv och lite godis.

Kommentarer
Postat av: lojs

Jag kan fixa din iPod sen. i know how to do i promis

2010-03-19 @ 21:19:29
Postat av: Amanda

ååh <3

2010-03-19 @ 21:30:22
Postat av: lojs

googla att du inte får igång din ipod. min fuckade också i början, tessans också. man ska typ hålla in två knappar samtidigt osv osv.

2010-03-19 @ 21:57:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0