Ett långt jävla inlägg

Äntligen hemma med lite lugn, men bara för ett litet tag till. Var precis ute på en promenad innan frukosten.
Ska möta tjejerna i Handen om 1 och en halv timme typ så ska vi äta lunch på greken. Sen så är det match som gäller i Östra, sista för säsongen.
Gårdagen var skitrolig, gick upp vid 5 och stressade iväg till bussen i Torvalla. Kom verkligen på sekunden så att jag hann. Bussen rörde sig iallafall mot Romme, det tog ungefär 3 timmar sammanlagt. Jag, Jonna och Lotta guidade i bussen lite.
Väl i Romme så gick det jävligt bra att åka skidor. Jag som trodde att jag hade glömt bort allting eftersom att det var två år sedan jag stod på ett par skidor. Men icke, det gick skitbra. Jag och Sara åkte nästan hela tiden, blev en väldans massa roliga vurpor av henne. På samma gupp två gånger. Resans roligaste var det!
Vi var hemma vid sju ungefär, då rörde jag och Hanna oss mot Söderbymalm för att spela match. Direkt ut för att gå en promenad och sen var det match mot Skogås juniorer. Vilket egentligen inte var en så betydelsefull match för oss eftersom att vi redan vunnit serien. Men vi körde ändå och krossade dom. Det var jävligt skönt! Idag är det match mot Skogås igen fast med ett lite annat lag att möta, men det skulle ara jävligt skönt att sätta dom på plats! Eftersom att det var en himla jämn match sist men vi tog de tillslut så ska vi fan klara det!
Efter matchen idag så rör jag mig mot Amanda tror jag. Judens sommarfest ikväll!
Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0