Coming up only, to show you wrong

Det här har varit den bästa söndagen på länge, vaknade upp utvilad och åkte iväg till Matilda där hela laget väntade. Var där vid typ halv elva. Vi åt god mat, pratade och diskuterade om saker angående laget, spelet, klubben och tränarna. Allt som har med oss att göra, sen så hade vi enskilda samtal allihopa och det var väldigt givande.
Sen tog vi en promenad till Torvalla, hade match mot Tyresö. Det gick så jävla bra, jag tror nästan att det var den bästa och nästan roligaste matchen vi någonsin spelat tillsammans. Humöret var uppe och spelet funkade, vi återhämtade oss i svackorna som kom och ja, fan vad grymma vi var! Det här kan jag leva på ett tag. Ett jävla bra slut på lovet.
Här är bild på mig och Kimsi när hon borstar mitt hår (ängel).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0