Chillchillchill

Som sagt hade vi myskväll igår och bara satt och pratade och myste. Har varit en jättechill helg, men det är skönt att bara ta det lugnt också. Dock slutar det ofta med att man sitter där med en godispåse i ena handen och en efterrätt i den andra. Köpte godis två gånger igår, busig som jag är! Men vafan skitsamma, jag tränar ändå ganska mycket i veckorna så det jämnar typ ut sig..nästan. Iallafall, idag har vi inte gjort mycket vettigt heller, tog en kort prommis så gick alla hem till sig. Nu måste jag plugga, har svenskaprov på tisdag om antiken. Fyfan, det måste vara bland det mest ointressanta som finns! Sen ska jag leka med Elub, hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0