I'am a read-head

Nu har jag precis kommit hem från Nacka, gick upp halv sju imorse för att jobba ett tag med pappa. Skönt, igår så vaknade jag för 2 timmar sen typ, så jag säger som Amanda. Det var skönt att gå upp i tid så att inte hela dagen försvinner. Jag kände mig jättefeminin på jobbet må jag säga, gick omkring med jobbarbyxor i Nacka Forum. Tur att jag inte träffade på någon som jag kände! Nu har jag iallafall skrapat ihop lite pengar, som kommer handlas upp någon dag som är kvar av detta lov. Den här dagens händelser fortsätter om 2 timmar. Då ska jag träna, löpa och handboll. Sen beger jag mig på bussen till Wigers för Mumin-kväll (Grey's anatomy också).
Nu ska jag lägga mig och vila! Ciao

Kommentarer
Postat av: angelica

greys <3

2010-03-03 @ 16:42:59
URL: http://iamyoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0