Bullkaos

Nu har vi haft matteprov, det gick säkert bättre för Amanda än för mig. Men det gick nog helt okej, känns som att man har gjort 1000 prov på samma saker eftersom att Matte A bara är repetitioner. Därför fruktar jag Ma B, känns som att jag kommer dö. Däremot i trean, kommer jag jubla. Ingen spanska och ingen matte, då är skolan fulländad typ! Om det går.
Nu sitter Linda och Jonna brevid mig och äter bullar, men jag står emot. Linda hade med sig en heeeeel påse bullar som hon bjuder på men jag stod emot! Om det här hade varit förra veckan så hade jag lätt tryckt i mig en bulle. Men inte nu, jag vill inte svika mig själv. Det känns bra att stå emot skit faktiskt. Hihi!
Dumma Jonna som suktar mig. Jag bet henne i fingret

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0