And to take somebody under his wings. It wasn't too very clever

Efter en promenad till Handen från VH, 25 minuters löpning och en och en halv timmes handboll så är jag helt slut. Behöver plugga men det blir typ som att jag svamlar när jag skriver. Sjukt trött! Nu ska jag nog sova, tidigt men vem bryr sig. I ♥ to sleep

Imorgon så börjar jag nio, ska gå igenom en naturuppgift med min idrottslärare. Egentligen inte så nödvändigt men jag måste visa att jag är ambitiös för att få bättre betyg. Har sedan bara 3 lektioner och slutar 12.05. Ett tag efter skolan så ska jag till Sabis eller nåt och handla mat med Jennie. Nu orkar jag seriöst inte skriva med, ska lyssna på Satellite Heart och lägga mig på sängen nu, fast skulle fan hellre ligga här nu. I värmen i Spanien på en solstol, 50 meter från havet och 1 meter från poolen. Ja tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0