All I can do is try

En lugn och chillad dag övergick till en känslofylld kväll fylld med tårar och allvar, men även skratt, mys, mycket god mat och annat gott. En kväll med underbara vänner. Fast även efter en sån här kväll så mår man inte toppen. Man vill inte må såhär, men det blir så ändå. Det stör mig, men vafan ingen skit är värd ens tårar så mycket så det är dags att göra något så saken nu. Vill bara hoppa, skrika och slå. Synd att vi inte har några matcher nu, vill verkligen springa av mig och få förbruka mer energi än vad man gör nu när säsongen är död.

Morgondagen kommer att spenderas här hos Wiger till en början, sen ska jag antagligen till Torvalla och kolla på min tränares kvalmatch in till tvåan. Sen måste jag plugga historia stenhårt. Nu ska jag fortsätta att försöka ha en fortsatt trevlig kväll, får se hur det går. Godnatt folket.


If it takes my whole life
I won't break, I won't bend
It will all be worth it
Worth it in the end


Kommentarer
Postat av: Jossie

Jag finns här om du vill prata, så du vet <3

2010-03-28 @ 17:50:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0