Åh klubbland

Trodde att det här skulle bli en tråkig dag, men det blev det inte. Åkte hem från Amanda vid 1-tiden, köpte hårfärg och sen mötte jag upp Carro. Hon färgade mitt hår, och det blev ganska bra, lite annorlunda. Jag kanske inte kommer att vilja ha såhär länge, men vi får se hur pass bra det håller sig. Köpte en blond färg som jag kan använda sen i nöd, men inte just nu. För då kommer det bli riktigt gult, eller orangeat (hur fan stavas det?). Kan vara skönt att inte ha helt jätteblondt hår hela tiden faktiskt.
Sen blev det en middag på Millas med Carro, vi satt där i ungefär 2 timmar och pratade om allt möjligt, det var trevligt. Nu ser jag fram emot en kväll framför teven, Dating in the dark, Desperate Housewifes och Cougar Town. Dock så blir nog bara Despie det jag kommer fortsätta att följa. Resten av veckans planering ser ut såhär:

Onsdag: Jobba, träna handboll på kvällen, Mumin-race hos Amanda senare på kvällen (Grey's!)
Torsdag: Till pappa, Shoppa med Jennie sne myskväll med Jenniepennie
Fredag: Pass på gymmet.. Amanda?
Lördag: Inga planer än.
Söndag: Heldag med laget hos Matilda, match på kvällen mot Tyresö i Torvalla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0