Samaaaanfattning

I torsdags gick jag upp tidigt så hann gå en jätteskön morgonpromenad.Sen var jag Josse och Kim vid grindsjön och solade och badade. Gick upp tidigt så hann gå en jätteskön morgonpromenad. Det var mysigt som bara den. Provade lite volter också som jag inte testat på typ två år, tvekade länge då jag inte alls var säker på hur det skulle gå alls. Men det gick faktiskt bra som tur är!
Jag åkte hem, sen kom Elin K92 hit och kelade lite tills vi åkte ut till långgarn. Vi köpte med oss gottis och myste hela kvällen. Sen sov vi ute! Det kan ha varit bland det mysigaste jag varit med om. Sov på våran altan som är precis vid vattnet med tända ljus och miljoner kuddar och täcken och mysig musik.
Sov trots allt riktigt bra men vaknade vid åtta av att solen brände på mig, väckte Elin för ett morgondopp! Fy satan vad kallt det var. Åt god frukost och soladeeee. Emilia kom lite senare så gjorde vi fula kransar. En väldigt lugn men skön midsommar. Var på "festplatsen" som den kallas, haha. Vi gick raka vägen till chokladhjulet med vinst. Kastade pil och vann ett presentkort på Åhléns, värst vad jag lyckades med på landet.
Igår åkte vi hem därifrån hyffsat tidigt, på kvällen var jag, Elin, Emilia, Lollo, Jennie, Malle, Jonathan, Elias, Patte och Niclas här och grillade och myste i solen. Tanken var att vi skulle ta ett nattdopp, men hade ingen skjuts så det gick inte. Kollade på the ring 1 och 2 istället.
Idag har de flesta av mina vänner varit på stranden medans jag varit på jobbet, KUL! Och imorgon är jag ledig och då är de flesta av mina vänner på jobbet, KUL!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0