Sommarlov

Igår var en supermysig dag, började skolan vid halv tio och fick några betyg, helt okej nöjd. Blev dock besviken på min historialärare som hade sagt att jag skulle få vg men gav mig bara g.. Iallafall, så var jag för upptagen med att prata med honom så att jag missade Malles dans i aulan, tråkigt.
Efter skolan gick jag och Josse till handen, mötte upp Elin och åt lunch, köpte glass och åkte hem. Chillade hemma tills vi gick och köpte godis innan vi åkte in till stan. Mötte Emelie och Christel så gick vi och åt pizza, väldigt mysigt. När vi glufsat klart började vi röra oss mot bion och våra vipplatser, haha! Vi såg dear john, satan vad bra den var! Jag som aldrig gråter till filmer grät floder, såg ut som ett retard när jag kom ut därifrån. Vi var helt känsliga efter filmen också. Mamma hade gjort tårta till mig och Elin när vi kom hem och tänt en massa ljus, känslig som jag var började jag nästan gråta igen, fjantig tjej alltså.


Kommentarer
Postat av: Lollie

ofta du grät!!!! Jag måste se den måste måste måste

2010-06-10 @ 12:32:07
Postat av: Micaela

Bästa filmen ever, har inte gråtit sådär mycket till en film förut

2010-06-11 @ 21:30:46
URL: http://specialorders.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0