Sommar är det bästa som finns i helahela världen

Måndagen spenderades i största del på årstahavsbad men Linn, mycket sol och bad, trevligt värre. Åkte hem innan jag vandrade till min man. Vi åt mumsig middag och tog en underbar cykeltur! Mysig kväll som alltid med Elub hihihi.
Igår var jag på årsta med Elin och Jennifer men åkte tidigt för var en aning röd. Dödade tid i handen i typ två timmar innan jobbet, skitsegt det finns verkligen ingenting i handen nuförtiden. Var på dåligt humlr redan innan jobbet.. Blev en aning lyckligare när jag fick glass från paus, haha. Åkte till mormor och åt grillat och massa gott. Mötte upp mina flickebarn vid bussen och åkte till årsta ännu en gång. Blev kvällsdopp som sagt, var faktiskt inte så farligt kallt i vattnet! Skjutsades hem av lunkan så spenderade jag natten med min man igen, hon har gått hem och jag ska sätta igång och göra mig iordning inför stora staden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0