Slott och kineskiss

Fick sova hyffsat länge idag eftersom att jag skulle vara i handen vid tio där jocke och co hämtade mig. Fast vi blev lite sena och fick jaga våran klass på slottet, men tillslut hittade vi dom och vi insåg inte många sekunder senare att vi borde nog ha stannat hemma iallafall, för det var bland det mest långtråkiga och mest ointressanta jag gjort. Lyssna på en jobbig guide som babblar om historiska tavlor och vad dom gör på bilderna och vad det symboliserar typ, otroligt givande och spännande!
Fast helt värdelöst var det inte, åt pannkakor med jordgubbar i solen som följdes av en twister och sen fick jag en maraboukokos också hihi.
Blev senare än vad jag trodde och fick skynda mig hem men som tur var fick jag skjuts av sneela jocke så var hemma och slängde med mina jobbkläder och åkte med tillbaka till handen. Fick även mina pengar idag också, superskönt. Hade inte så stor koll på hur mycket jag skulle få men blev positivt överraskad :)
Elin mötte mig i handen och vi åkte hem tillsammans till mamma som hade lagat jättegod mat och hade köpt asgod glass, haha nyttiga tjejen!
Sitter och chillar nu med min man, hon ska sova här för båda är lediga imorgon, sköööönt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0