Perfekt helg helt enkelt

Lååånghelgen kan summeras såhär:
I fredags vaknade jag och Elin här, jag åkte till handen en snabbis innan jag gick till Elin och solade och åt jordens godaste lunch och smoothie. Åkte hem och duschade sen åkte vi till Emlilias polpartyliknandegrej, supermysigt!
I lördags var jag hos tobbiii, där var det födelsedagsfirande med tårta och mums hihi. Spelade alfapet som jag inte spelat på hundra år sen jag spelade med mormor varje måndag, jag var inte helt oväntat bäst.
Vaknade ganska sent imorse, stekte pannkakor och chillade innan jag begav mig hemåt för att hämta saker innan jag åkte till rudan och träffade Josse och Lollo. Emil och Lunkan kom dit lite senare, även Emilia dök upp.
Alla åkte hem till sig och åt, sen kom flickebarnen hem till mig och vi tog en promenad och köpte godis, sen satt vi ute och myste med filtar och snackade sommarbus. Spelade nyss alfapet igen och inte helt otippat så vann jag igen hihohiohoi.
Imorgon tänker jag ta sovmorgon för vi gör ändå ingenting vettigt, busig_tjej hejhej


Kommentarer
Postat av: André

Fräscha bruds! Vart hittar man er en lördagskväll? ;)

2010-06-07 @ 15:00:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0