Mysigt

Oj, hunnit med mycket idag! Ville absolut inte gå upp ur min sköna säng och gå till skolan och veta att man inte kommer gör någonting vettigt, kompromissade med mami som tyckte jag skulle gå men skippade matten. Kom till skolan, hade betygssamtal i engelska som förövrigt gick över förväntan eftersom jag har världens sämsta lärare och därför inte gjort något vettigt på hela engelska A fick jag vg, så jag är nöjd.
Efter det fick vi sluta, innan klockan tio till och med. Gick till centrum och fick mitt schema för sommaren på taco bar, helt okej faktiskt.
Gick omkring och kollade lite, var tvungen att köpa tre par trosor för dom var världens gulligaste.
På bussen hem kom jag på att jag borde träffa min mormor, sagt och gjort. Lite senare satt jag på hennes baksida och solade och fick massa goda frukter av min söta mormor innan vi mötte upp min moster på nått ställe och åt lunch ute i solen och promenerade i en park, väldigt mysigt.
Fikade med mormor och blev bjuden på glass, inte fan kan man tacka nej till det hähä.
När jag kom hem kom Josse och vi solade ett par timmar tills Anders kom och hämtade mig och åkte på body pump.
Men när vi kom fram visade det sig att passet var framflyttat och att det var ett core pass innan i 30 min, så vi körde det också! Dubbelpass alltså, duktig flicka.
Gick direkt över till farmor och farfar på middag, satt ute och åt sjukt god mat som alltid där. Kvällen har bestått av Grey's, pannkaksstekande till imorgon och snart dör jag nog.
Lång dag = väldans långt inlägg!
gottis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0