Mindre än 5% av alla handjur är mogama

'Gästinlägg'
Hej louiseowiger! Josefin här.
Igår vaknade jag och var ledig från jobbet, ringde min kära vän Amanda Wiger och frågade vad dagens planer gick ut på - Rudan o sola blev svaret. Så dit drog vi, Jag Amanda Lollo Jennie Lollo S m. flera, låg och stekte mellan 12 och 15, käkade subway mackor och petade blommor i Elias näsa haha! Efter det drog jag, Lollo J & Amanda hem till Amanda, där var vi jätte flumiga och knasade ihop en måltid av spagetti och köttvasås som smaka lite skumt men det blev rätt bra ändå. Senare skulle Amanda träffa Himmler och Lollo hade handbollsträning så jag kilade över till Emilia som nyligen kommit hem från Grekland och catcha up lite med henne o Elin! Fast sen kom Lollo iallafall, surprise! Vi chilla hos Emilia, köpte godis och spela kort hemma hos Elin, jättechill men mycket trevlig kväll, fast om Emilia fått bestämma hade det blivit något mer fartfyllt - Am I right? ;) Aja, drog iallafall hem vid 22(?) tiden och tog universums längsta dusch sen natta mamma mig för första gång på flera år.. jätte mysigt, älskar min mamma överallt ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0