King

Ettan har svischat iväg! Nu innefattar de enda skolbesöken skolavslutning och servering för studenterna. Idag blev jag klar med min sista inlämning, inga mer lektioner, inga mer prov, ingen mer press i första ring. Hoppas att tvåan går lika sanbbt, men det tvivlar jag starkt på. Jag ångrar mig verkligen inte en enda sekund att jag valde Samhälle Turism, jag förstår inte heller varför inte alla går den linjen. Man lär sig så otroligt mycket bra saker så det är sjukt. Jag älskar allt om den linjen förutom att man måste ha så mycket språk(spanska).

Nu ska jag lägga mig på spikmattan, får hoppas att den inte bjuder på gårdagens smärta idag igen. Jag behöver massage! Min rygg hurts efter både gym och handbollsträning idag.
Imorgon blir det att agera städtant.
Godnatt bloggläsare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0