Josie in tha house

Hej bästis blåggÄn!
Känner att min egna blogg är ganska död(och ful) och denna uppdaterar så sällen så jag bloggar här istället. Hoppas ni inte har något emot det, inte för att det skulle stoppa mig mohaha! Idag har jag jobbar arslet av mig hos min far, var på jobbet från 07:30-16:00. Satan vad bra det känns när man kommer hem på kvällen och är så där skönt slut och känner att man åstakommit något av dagen, visst suger det när det är bra väder men det känns endå värt det när man tänker på alla pengar man tjänar hihih.
Dessa veckor framöver är fullspäckade för min del, jag avslutar Juni med en sista jobbdag imorgon innan jag åker ut i Skärdgården med Micke + vänner & hans far, detta mellan 24-27 Juni där vi även firar midsommar! Sedan är jag hemma i knappa 3 dagar innan jag Torsdag 1 Juli drar till Peace and Love med världens bästa Kim! Vi blir borta till den 4:e. Men än är det inte slut för det, haha för Måndag 5 Juli drar jag och 6 st tjejkompisar ut till Utö och har en gryym vecka tillsammans med bad, sol och massa annat skoj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0