Någon slags samanfattning

Kom hem för några timmar sen från en myyysig tripp till gotland, vädret var inte direkt det bästa. Blåste som bara den, förutom nu i eftermiddag precis innan vi skulle åka hem då det blev varmt och solsken.. hade inte direkt haft något emot att stanna ett tag till. Så jävla skönt där. Eftersom vädret inte var det bästa har vi typ bara chillat och ätit, haha.. men det är nice!

Så skrev jag precis när jag hade kommit hem från gotland, men har inte pallat skriva här. Fast det är ju egentligen nu på sommaren man vill skriva ner allt man gör och komma ihåg sen. Så ska samanfatta de senaste dagarna lite snabbt bara.

I måndags gjorde jag inte alls mycket, skulle åka till Lollo men insåg att mitt busskort gått ut så fick gå. Chillade där, köpte busskort och glass och åkte hem. Elin kom en snabbis, Josse och Kim tittade förbi också. Alla drog av olika anledningar, så kvar var jag där själv och dödligt sugen på godis. Mötte Lollo på konsum, Jennie kom senare också.

Tisdags gick vi upp och solade någon timme, åkte till mormor och slingade hennes hår innan jag åkte till handen och försökte få ordning på mitt schema. Mötte Elin på tåget så åkte vi till söder där vi tillbringade hela kvällen. Emelie åt med oss också. Vi köpte en massa gottis och tittade på the notebook som jag har sett typ två gånger men aldrig riktigt ordentligt märkte jag. Alltså, jag har blivit värsta mesen när det gäller filmer, båda två satt och hulkade haha.


Idag vaknade vi i stan och åt god frukost innan vi begav oss hemåt, la mig i solen när Josse och Ophelia kom med glass hihi. Myste i solen ett tag. Börjar faktiskt bli lite rastlös av att bara ligga där så fastnade här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0