Det var häromdan

Lördagskvällen började hos oss med grillning och förkrök innan begav oss till lilljocke. Helt okej kväll, bortsett från slutet då det blev kaos i form av tårar blod och massa annat tråkigt. Var redan ljust när vi drog och var hemma efter många om och men vid halv fem.
Igår var jag, Lollo, Jonathan, Patte, Emilia, Josse, Lunkan och Elin hemma hos Emilia och låg och chillade vid hennes pool. Köpte kycklingrulle och godis. Sen åkte alla utom Josse och Lunkan på bio och såg Killers. Inte en jättebra film direkt men helt ok att titta på.
Idag har jag inte hunnit något annat än att jobba. Jobbade över lite, är sjukt trött ska nog sova tidigt ikväll. Men imorgon är jag ledig och det ska bli finfint väder så jag ska inte klaga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0