4-6 Juni 2010

Denna helg har faktiskt varit grym. Fredagen spenderades hos Emilia vid hennes pool. Det var riktigt mysig stundtals faktiskt. Gick upp sent på förmiddagen på lördagen och fick skjuts av Jonis till VH. Där åt vi på La Bella som vanligt några stycken - pratade igenom gårdagen och åt kebab. As usual. Det var planerat att vi skulle dra på SATC 2 på kvällen - men det blev inte så, jag var sjukt trött och kände mig lite sjuk så jag bangade. Stannade hemma och kollade på film istället, fast somnade efter halva filmen, dvs klockan elva... Vaknade vid halv tolv så jag fick mig en rejäl sömn. Söndagen spenderades på Rudan, först med Jossie men sen kom Amanda, Lunkan, Emil och Emilia också. Fick mig en riktigt fin bränna på ryggen måste jag säga. & alldeles nyss så la jag mig på spikmattan - jag glömde att jag hade bränt mig! Det gjorde jävligt ont, fast, det var lite skönt också....hmm!

Kvällen har spenderats med Josse, Emilia & Elin. Vi åt lite smarr och tog en kvällspromiss - satt ocskå och spekulerade kring den kommande sommaren (om 3 dagar, wiiie).
Nu börjar mitt inlägg spåra ut så jag ska nog sova... riktigt chill dag imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0