GOooooooootland

Sjukt längesen jag skrev nu. Kommer knappt ihåg vad som har hänt sen dess. Igårkväll kom jag hem efter att ha tillbringat tio dagar på gotland. Det var supermys eftersom jag åkte med maken min, vi sov varannan natt hos mig och varannan hos henne i en stuga som hennes päron hade hyrt. Jennie kom när det var tre dagar kvar. Vi har gjort en massa mys, ätit vid havet, massa cykelturer, legat på stranden och ätit korv och druckit fanta lemon som var standardlunchen, garvat åt Jörgen, strosat i visby och ätit jordens godaste glass, spelat kort, chillat vid havet, ätit gottis, fikat på ett ställe med alldeles för goda saker alldeles för många gånger, chillat rejält har vi gjort. Elin har varit mycket duktig och fått mig Emelie Amanda Olivia Wiger att läsa, så nu har jag snart läst ut min över 400 sidor långa bok *stolt*.
Idag har jag absolut inte gjort någonting förutom att landa lite och packa upp och sånt där tjaffs. Även hunnit med lite pensionärsysslor, dvs korsord och bokläsning.. ojoj.
Kommer inte göra så mycket heller, ska laga mat snart tror jag min mage skriker lite halvt. Sen kommer Lollie hit som jag inte har träffat på alldeles för länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0