Waka Waka!

Idag körde jag för första gången på en landsväg! Dagens övningskörning blev till Årsta Havsbad och runt allt för att sen komma tillbaka till VH. Nästa grej blir backningsövningar och motorvägen... hoo-hooo.
Efter körningen åkte jag och Hampan till Handen för att köpa lite skolgrejer, skulle köpa en miniräknare till matten - men till min förvåning så kostade den 179 spänn och jag tänker inte lägga så mycket pengar på det. Ska kolla runt om någon som tagit studenten har en sådan som ligger och skräpar någonstans, isåfall så köper jag den gärna. Resten av dagen så åt vi godis, kollade på One Tree Hill och åt god mat.
Nu är jag hemma hos mamma för första gången på ett tag. Dags att krypa till kojs snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0