I must be blind

Drog till träningen ganska tidigt idag, så det blev en promiss från Tuvvägen som vanligt. Tyvärr så fick jag inte sällis av Kim denna gång eftersom att hon gick i skolan till halv sex. Annars så brukar vi alltid ta Vallavägen till hallen. Skön och perfekt promiss för en pratstund. Jag gick själv iallafall men träffde på sköna Jessica i hallen. Annso tränade sina småkillar och hon frågade om jag och Jessica ville hjälpa henne med linjerna. Det var jätteroligt faktiskt! Fast jag råkade göra bort mig totalt, trodde att killarna hette Lucas och Ludvig - men tydligen så hette dom Lucas och Joakim. Så efter många "Bra Ludvig!" så kommer Lucas och säger: "Han heter Joakim". Även fast han bara var typ 11-12 år så var det pinsamt, och lilla stackars killen vågade inte säga vad hen hette egentligen utan kollade bara konstigt på mig hela tiden.
Imorgon blir en lång dag, skola till halv två och sen skolfoto klockan två. Sen chilla i 2 timmar tills jag ska jobba i 4 timmar. Sen blir det att bege sig direkt till Lidingö för att få pisk av Gustavsberg, det ser jag fram emot! Hmm...
Nu ska jag kolla på Time Out, sen är det dags att sussa. Ciao
Bilder från idag, betydelsefulla måste jag medge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0